11.08.2015

Jak jednoduše přispět ke zlepšování služeb?

V tomto příspěvku bych rád upozornil na jeden zajímavý slovenský start-up, který už funguje i u nás. Služba Staffino má za cíl pomoci zlepšovat lokální služby a to jak ze strany konzumenta služby, tak ze strany poskytovatele služby.

Aplikace dostupná přes web i pro mobilní telefony slouží:

  • konzumentům služby – dát zpětnou vazbu přímo manažerům daného podniku, poděkovat či zadat komentář,
  • poskytovatelům služby – získat maximum zpětné vazby od reálných zákazníků a to nejen té negativní, kde se mnohdy nebojíme ozvat se, ale té pozitivní jako je vyjádření spokojenosti a poděkování.

Staffino řeší to, že ne vždycky se náš feedback dostane až k manažerům podniku. Líný číšník či protivný úředník asi těžko předá zpětnou vazbu na sebe dál ke svému vedoucímu… A o to tady jde především, aby se zpětná vazba dostala až k vedoucím a ti mohli se službou něco dělat!

Nejjednodušší je instalovat si iOS nebo Android aplikaci do svého telefonu a polohová služba už vám sama nabídne registrované podniky v okolí bez hledání :) můžete tedy okamžitě po konzumaci služby vyjádřit svou zkušenost.

Takže vstupy bychom měli a jak na samotné zlepšení služby? V tom vám může pomoci například Kaizen workshop s týmem a zástupci zákazníka, změna metrik zaměřených na hodnotunebo zaměření se na soft aspekty zaměstnanců.

Tak pojďme dát vědět, když jsme byli spokojeni i nespokojeni :) a hlavně, pojďme naše služby společně dál zlepšovat.

Máte k tomu co říct?

0 komentáře: “Jak jednoduše přispět ke zlepšování služeb?”

    • Mně šlo hlavně o sdílení nástroje, který pomůže zlepšovat služby. Navíc na iOS to po mě práva telefonovat rozhodně nechtělo 😉
      Asi bych směroval na autory aplikace (já jim nejsem), ale dovedu si představit proč a jak se to dá v aplikaci použít.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *