16.04.2014

e-kniha: Agile and Lean support & maintenance – řekněte si co vás zajímá

Vzhledem k tomu, že moje prezentace z dávné konference na téma Agilní a Lean údržby a provozu má na slideshare tisíce shlédnutí a dál utěšeně týden co týden rostou, tak jsem usoudil, že by vám mohla pomoci další e-kniha zkušenostmí, jak jsme dané téma řešili s různými zákazníky v různých firmách a kontextech. Jaké jsou možnosti, co za modely plánování použít, jak organizovat týmy, jaké techniky pro osekání byrokracie a zvýšení efektivnosti apod.

Kniha má v současnosti následující obsah:

  • Co je pro zákazníka hodnota, proč je třeba ji znát, jak ji nalézt
  • Koncept IT služby a orientace na hodnotu
  • Co je špatně s ITILem a jaké jsou typické Support & Maintenance problémy?
  • Jak vytvořit celý Agile a Lean ekosystém pro efektivní fungování supportu a maintenance? Je to jen o našem týmu?
  • Jak organizovat týmy – mít 1 dohromady nebo 2 zvlášť?
  • Jak plánovat denní a týdenní úkoly (iterace/sprinty, Kanban, kombinace, Scrumban)
  • Jak a co měřit?
  • Jak stávající IT služby dál zlepšovat a rozvíjet aby zákazník viděl hodnotu a netlačil neustále na nižší cenu
  • Techniky pro zlepšení efektivity a lepší synchronizaci týmu (rotace, vizualizace, párová práce, gamification, …)
  • Příklady týmů a řešení z praxe

Vzhledem k tomu, že chci, abyste v ní našli to, co hledáte (opravdu ji nepíši pro sebe :)), poprosil bych vás o příspěvěk vyplněním tohoto krátkého formuláře.

Pokud jste prezentaci ještě neviděli a téma vás zajímá, můžete na ni kouknout nyní:

Máte k tomu co říct?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *