Vzhledem k tomu, že moje prezentace z dávné konference na téma Agilní a Lean údržby a provozu má na slideshare tisíce shlédnutí a dál utěšeně týden co týden rostou, tak jsem usoudil, že by vám mohla pomoci další e-kniha zkušenostmí, jak jsme dané téma řešili s různými zákazníky v různých firmách a kontextech. Jaké jsou možnosti, co za modely plánování použít, jak organizovat týmy, jaké techniky pro osekání byrokracie a zvýšení efektivnosti apod.
Kniha má v současnosti následující obsah:
- Co je pro zákazníka hodnota, proč je třeba ji znát, jak ji nalézt
- Koncept IT služby a orientace na hodnotu
- Co je špatně s ITILem a jaké jsou typické Support & Maintenance problémy?
- Jak vytvořit celý Agile a Lean ekosystém pro efektivní fungování supportu a maintenance? Je to jen o našem týmu?
- Jak organizovat týmy – mít 1 dohromady nebo 2 zvlášť?
- Jak plánovat denní a týdenní úkoly (iterace/sprinty, Kanban, kombinace, Scrumban)
- Jak a co měřit?
- Jak stávající IT služby dál zlepšovat a rozvíjet aby zákazník viděl hodnotu a netlačil neustále na nižší cenu
- Techniky pro zlepšení efektivity a lepší synchronizaci týmu (rotace, vizualizace, párová práce, gamification, …)
- Příklady týmů a řešení z praxe
Vzhledem k tomu, že chci, abyste v ní našli to, co hledáte (opravdu ji nepíši pro sebe :)), poprosil bych vás o příspěvěk vyplněním tohoto krátkého formuláře.
Pokud jste prezentaci ještě neviděli a téma vás zajímá, můžete na ni kouknout nyní:
Máte k tomu co říct?