29.03.2013

5 kroků k tomu, jak získat více koláčů a zábavy za méně snahy

Klíčové přínosy Agilních přístupů jsou doručení hodnoty zákazníkovi s menším úsilím a shonem, s udržitelnějším pracovním zatížením a to vše při vyšší kvalitě dodávky. Toto je to, co činní zákazníka, ale i vývojový tým šťastnými, že ano?! Jak ale můžeme tohoto stavu dosáhnout? Jak implementovat Agile/Lean napříč celým firemním řetězcem lidí a oddělení dodávajících hodnotu zákazníkovi? Jediným trvale udržitelným způsobem je změnit myšlení a zvyky lidí a provést změnu celé firemní kultury s napojením na podnikovou strategii. Nezbytnou součástí této změny kultury je otevřená komunikace informací napříč firmou (ne jen pro vyvolené manažery) a otevřená spolupráce se společným cílem. Takový krok je ale dlouho trvající počin, který není jednoduchý, jak můžeme vidět u jakékoliv transformace firmy. V tomto příspěvku se s vámi podělíme o naše zkušenosti z koučování týmů směrem k jejich samostatnosti a kultuře zlepšování. Zkušenosti zahrnující nejen specifika našeho přístupu, ale i používané nástroje, které jsme si vyvinuli.

Naše prezentace z letošní konference Agilia 2013 v Brně

Máte k tomu co říct?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *