Služby

Praxe mě naučila, že nejlepší formou učení či řešení problémů jsou hry a praktické workshopy. Používám her, Agilních a Lean principů a praktik k tomu, abych vám pomohl změnit kulturu směrem k doručování hodnoty a také nastartovat kulturu zlepšování. Všechny služby jsou navrženy na základě mých dlouhodobých praktických poznatků ze hřiště (rozuměj tvorby produktů, projektů a IT služeb).

Můžeme se spolu vrhnout na následující oblasti:

Služby

Tento katalog služeb si můžete stáhnout také v pdf (520 kb).

Reference

Nejsem moc velký přítel sběru potvrzujících razítek o své výjimečnosti a dokonalosti, ale pokud Vás zajímají nějaké reference, najdete jich pár na mém LinkedIn profilu v sekci doporučení. Moc jich nemám, protože se radši věnuji zajímavějším věcem, než je sběr razítek 🙂

Z posledních větších projektů, které mě hodně bavily, můžu zmínit následující:

  • přebudování IT Operations oddělení na Agilní (Scrum, Kanban, ITIL) s jeho šéfem Jarkem Javorem v dnes už bývalém AVG
  • sestavení a příprava týmů a podpora vytvoření nového produktu Kentico Cloud nebo aktuálně se slovenskou jedničkou v ekonomickém softwaru Kros, zkušenosti z podobných interních startupů najdete v tomto ebooku.
  • návrh a provedení agilního RFP (formou mini projektu, ne tradičním papírováním bez demonstrovaných schopností dodavatele) s jednou slovenskou bankou, zkušenosti a doporučení jsem shrnul v tomto e-booku.
  • 4 měsíční leadership program pro nové manažery v LMC (sebepoznání, poznání lidí v týmu, silné stránky a jak s nimi pracovat, dysfunkce týmu a jejich řešení, kultura feedbacku a podpory – koučovací otázky, můj leadership styl a dopady na tým).

Ukázky a fotky z některých her a workshopů

Praktická hra pro pochopení ITIL (ITSM) principů:

Podívejte se také na krátké video o našem workshopu nebo si přečtěte jeho detailnější popis. Můžete se také podívat na ukázku příběhu ITIL story jako jedné ze služeb.

Service design a kvalitní služby:

Pokud poskytujete služby, hra autoservis Vám pomůže zprostředkovat zkušenost, jakou mohou zažívat vaši zákazníci. Chcete si to vyzkoušet a vědět, jak frustrovaní mohou být při kontaktu s vaší službou? A chcete si zkusit, jak ponořený do řešení problémů můžete být interní tým a na zákazníka zapomenout? Co vše je třeba řešit a jak to lze malými kroky změnit? Opravdu to chcete zažít? 🙂

Všechno je o lidech

Je jedno, zda transformujete firmu, rozjíždíte nový produkt nebo chcete zeefektivnit chod existujícího, vše je totiž o lidech, jejich postojích, kultuře firmy, chování manažerů. Proto je součástí toho, co dělám i spousta koučování, mentoringu, 1-1 sezení s CEO, manažery i pracovníky a nácvik vhodné zpětné vazby, sebepoznání a poznání druhých, řešení konfliktů a dysfunkcí v týmu, ladění pozic a týmů podle schopností a talentů lidí.

Toto vše jsou dnes nutné dovednosti firem, manažerů, podnikatelů i řadových zaměstnanců. Proto je nutné rozvíjet i měkké dovednosti (soft skills), protože nás to na  školách nikdo neučí.

Podívejte se na video z bloku 10ti workshopů pro VŠB-TU Ostrava provedených před léty:

Jádrem workshopů je tedy převážně koučing a mentoring, kdy využívám znalostí vašich pracovníků a manažerů a pouze jim dávám do rukou efektivní nástroje a ukazuji možnou cestu.

Nejedná se tedy o klasické konzultace, kdy konzultant „ví nejlépe“, co a jak mají lidé dělat. Proč? Protože toto lidé po odchodu konzultanta většinou dělat přestanou. Zaměstnanci ví sami nejlépe, jak situaci zlepšit (přece jen tu práci, narozdíl od konzultanta, i když zkušeného, denně vykonávají), ale prostředí, procesy, metriky, nástroje a situace kolem jim v tom brání. Nikdo úmyslně nechce vytvářet defekty. Proto se workshopy týkají přímo řešení vašeho tématu.

Podívejte se také na podmínky spolupráce s námi.

Kontakt

Kontaktujte nás na emailu jarek(zavinac)differ.cz nebo využijte kontaktní formulář

Vaše jméno (povinné)

Váš email (povinné)

Předmět zprávy

Vaše zpráva

1 komentář u Služby

  1. Pingback: Předpoklady k úspěšné implementaci Agile | Differ! Dělejte věci jinak…

Komentáře nejsou povoleny.